برنامه ندای آدینه مستندی از فعالیتهای حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم  امام جمعه محبوب و مردمی تبریز



پایگاه خبری عقاب نیوز:

  یادی از آیت الله سید مجتبی اسدالهی رضوان الله علیه

 

 

 

 آیت الله اسدالهی(ره) از شاگردان مراجع عالیقدر عالم تشیع حضرت ایت الله العظمی بروجردی و حضرت امام خمینی (ره) و از اساتید حوزه های علمیه شهر مقدس قم بود

 ایشان در سال 1336شمسی با توجه به دعوت قبلی اهالی روستای امیران شهرستان اردستان توسط حاج آقا سید شمس الدين بهشتی روحانی مبلغ اعزامی از حوزه علمیه قم به روستای تلک آباد مبنی بر معرفی و اعزام مبلغ ، حاج آقا اسدالهی از حوزه علمیه قم بعنوان مبلغ روحانی به روستای امیران مشرف و پس از استقبال گرم توسط اهالی از ابتدای ورود به روستا در منزل مرحوم حاج حسین مسلمی (اسکندر) جهت پذیرایی ، اسکان و استراحت به مدت بیش از ۳۵ سال بطور مداوم در مواقع سفرهای تبلیغی و غیره حضور و مستمر بودند. بطوریکه بعضی از اوقات همچون فصل تابستان به اتفاق خانواده حضور داشتند .

 

خدمات ایت الله اسدالهی در روستای امیران شهرستان اردستان

⚛ فعالیت های تبلیغی و فرهنگی :

 الف - بیان احکام ، آموزش ، تفسیر قرآن و سیره ائمه اطهار از طریق منابر و جلسات خصوصی و عمومی .

 ب - برپایی نماز یومیه بصورت جماعت (صبح، ظهر ، عصر، مغرب و عشا) در ماههای رمضان، محرم ، صفر ، جلسات هییت هفتگی شبهای جمعه و مناسبتها ( اعیاد مذهبی، ولادت و شهادت امامان معصوم ) و غیره .

 ج - درسال ۱۳۴۰ پس از فوت حضرت آیت اله بروجردی ایشان اطلاعیه حوزه علمیه قم را مبنی بر معرفی مراجع تقلید که صاحب رساله بودند از جمله حضرت امام خمینی جهت اهالی و ساير روستا همجوار می آورده اند .

 د -اطلاعیه و اعلامیه حوزه علمیه قم و علمای انقلابی در خصوص جهان اسلام و نهضت امام خمینی را مخفیانه جهت آگاهی اهالی و همچنين سایر روستاها از جمله کچورستاق ، تلک آباد و . . . می آورده اند .

 فعالیت های اجتماعی :

✴️ الف - حل و فصل اختلافات احتمالی خانوادگی ، شخصی و سایر امور .

 

✴️ ب - تشویق خانواده ها و جوانان به امر ازدواج ، تحصیل و اشتغال .

 

✴️ ج - تشویق جوانان جهت اعزام به جبهه های دفاع مقدس ، پيروي ازامام خمینی

 

و حضرت آیت اله خامنه اي و حفظ انقلاب اسلامی ، ولايت فقيه و ارزش های دینی کوشش داشتند .

 

✴️د - تشویق اهلی به انجام امور خیر جهت پیشرفت های مذهبی و فرهنگی به منظور حفظ وحدت عمومی .

 

✴️ ه - داشتن ارتباط حضوری ، عاطفی و شرکت در مراسمات عمومی و خصوصی اهالی به منظور اظهار علاقه، همدردی و همبستگی .

 فعالیت های عمرانی :

✴️الف - پيگيري تعمیر و توسعه مسجد جامع از وضعیت قدیمی به سبک جدید تلاش نموده اند.

✴️ ب - پیگیری احداث ساختمان حسينه و همچنین تاسیسات جانبی مانند آشپزخانه ، وضوخانه ، آبدارخانه و نیز غسالخانه

✴️ ج - تشویق اهالی به تعریض ، تسطیح کوچه ها و معابر و حفظ قنات و اراضی کشاورزی فعالیت مستمر داشته اند .

✴️ د - تشویق اهالی به ساخت مدارس ، اماکن مذهبی ، عمومی و جاده ارتباطی با سایر نقاط مجاور روستای امیران .

 امکانات رفاهی ، مشکلات رفت و آمد :

 الف - با توجه به شرایط اجتماعی درگذشته از قببل نبودن امکانات مناسب رفاهی در روستا در فصل گرما و سرما تامین امکانات رفاهی مشکل و یا تقریبا غیر ممکن بوده است.

شرایط بعضا" سخت مسافرت از جمله نبودن وسیله نقلیه مناسب اتوبوس در همه اوقات ، بطوریکه ایشان پاره مواقع مجبور بودند جهت رفت و آمد از قم به اردستان و بالعکس ساعت ها بیرون شهر تنها سر جاده منتظر وسیله نقلیه باشند که شاید خودروی عبوری همچون وانت و يا کامیون ایشان را به مقصد برساند

ب - مشکل دیگر رفت و آمد از اردستان به امیران و بالعکس بود و آن زمان وسیله نقلیه مناسب و فراوان نبود، بطوریکه عصر های پنجشنبه و صبحهای جمعه پاره ای مواقع یکی از اهالی که معمولا" حاج محمد دخیل ، حاج ید اله عوضعلي و یا مرحوم حاج فضل اله عوضعلي بودند با موتور سیکلت شخصی را در هوای گرم تابستانی و یا سرد زمستان تردد می نموده اند .

 ج - قبل از انقلاب ایشان گهگاهی با خودر شخصی خود فولگس و یا بعد از انقلاب هم با خودر پیکان سواری شخصی خود رنج سفر را متحمل می گردیدند .

 د -درسالهای گذشته علاوه بر حضور در امیران جهت امور تبلیغ گهگاهی به سایر روستاهای اطراف مسافرت می نموده اند .

ارتباط با سایر روحانیون و علما شهرستان :

 ايشان ارتباط مستمر و حضوري با علما و روحانیون شهرستان از جمله مرحوم حاج آقا جدلی ، مرحوم حاج آقا شریعتی اولین امام جمعه ، روحانیون خانواده طباطبایی نژاد و روحانیون زواره داشتند.

 قابل ذکر است کلیه فعالیت های تبلیغی و غیره را ایشان بدون هرگونه چشم داشت مادي انجام می داده اند ، البته اهالی قدرشناس امیران هم با ابراز محبت و ارادتی که به ایشان داشتند درحد توان مالی خود هزینه های سفر را با پرداخت های نقدی و غیره مانند اهدا هدایایی ناقابل همچون میوه فصلی و ماست و. . . قدر دان تلاش وی می باشند .

 

 ارتباط متقابل ایشان و اهالی :

 

 ارتباط و حضور مداوم و مستمر که بیش از ۵۵ سال می باشد سبب مراودات متقابل می شد که بعلل زیر می باشد :

الف -فرهنگ پایدار مذهبی و اجتماعی اهالی که از نسل ها و سال های گذشته می باشد .

ب :طی سالهای گذشته امیران با داشتن پیرمردان مسن ، مومن و صادق و هم چنین افراد میانسال پر تلاش و جوانانی و نوجوانانی و کودکانی مشتاق با استعدادهای متفاوت و اعم از زن و مرد در مراسم نماز جماعت و جلسات، حضوری فعال داشته اند .

ج - این ارتباط متقابل سبب علاقه وافرا ايشان جهت حضور در روستا و همچنين گوش جان سپردن اهالی کوچک و بزرگ به سفارشات اخلاقی و دستورات فقهی و عمل به تذکرات ايشان تا حدی خستگی روحی و جسمی تبلیغی و رفت و آمد را مرتفع نموده است

یادی از خدمات، فعالیتها و زحمات:

  د - ارتباط متقابل قلبی ، کلامی و حضوری ایشان بعنوان مبلغ دلسوز و اهالی مومن و متدین.روستای امیران سبب آشنایی به مسائل اجتماعی و مشکلات روستا و مردم طی سالهای گذشته بوده که با همکاری و تلاش مضاعف اهالی باعث شده روستا امیران درشهرستان بعنوان کم نظیر و شايد بی نظیر در زمینه های گوناگون مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، کشاورزی و عمرانی پیشرفت و نمونه باشد .

 سابقه درخشان مذهبی ، انقلابی و فرهنگی اهالی روستای امیران در گذشته و ارتباط با حوزه علمیه قم و علمای انقلابی و آگاهی مردم از نظرات آنها در سالهای قبل و بعد از انقلاب باعث شده افراد مسن و میانسال اعتقادشان به اسلام و انقلاب محکمتر و کودکان به معارف و احکام اسلام آشنایی بیشتر شود، بطوریکه بعد از انقلاب افراد متدین و مومن تربيت یافته و هم اکنون درمسولیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی منشا خدمات هم جهت روستا و همچنين سرمایه هايي عظیم برای روستا، حتی شهرستان و غیره می باشند اینها نتیجه زحمات این روحانی دلسوز می باشد .

 البته در سال های اخیر بعلت کهولت سن و شرایط جسمی حضور کمتری در روستا داشتند ، ولی ارتباط قلبی ، تلفنی و حضور اهالی در منزلشان قم همچون گذشته پایدار مي باشد که شاید خستگی چندین ساله سفرهای تبلیغی را مرتفع نموده باشد ، بطوریکه هر بار هنگام ارتباط تلفنی و یا حضوری ، ایشان با گشاده رویی و ابراز محبت باز هم از پیشرفت های روستا و رفع مشکلات امیران سخن می گویند .

*فعالیت های ایشان در بخش امان شهرستان رزن همدان نیز از کسی پوشیده نیست و خدمات ایشان در آن منطقه هم کاملا محسوس است.

حضرت ایت الله سیدمجتبی اسدالهی (رضوان الله تعالي عليه)در تاریخ بیست و پنجم اسفندماه 1399 دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار معبود شتافت و روزبعد در بهشت مصومه (س) شهر مقدس قم سر به تیره تراب نهاد و آرام گرفت.

 

 روحش شاد و راهش پر رهرو باد

 



تاريخ : 8 / 3 / 1397برچسب:, | 8:32 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز:

پایگاه خبری عقاب نیوز در پیام رسان سروش

( روی عکس کلیک کنید)



پایگاه خبری عقاب نیوز:

 

سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد طرح جدید ترافیک از ۱۵ اردیبهشت آغاز خواهد شد و از آن تاریخ هرگونه تردد در محدوده طرح ترافیک، تنها بر اساس ضوابط جدید مجاز خواهد بود و در غیر این صورت تردد غیرمجاز تلقی خواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه شماره هشت خود اعلام کرد: « شهرداری تهران با هماهنگی پلیس راهور با هدف برخورد شهروندمدارانه و تسهیل شرایط برای عموم، تصمیم گرفته است در دو هفته آغازین اجرای طرح ترافیک ۹۷ حتی‌الامکان زمینه‌ای فراهم کند که کسی جریمه نشود. از این رو، در صورتی که برخی افراد تردد غیرمجاز داشته باشند، برای بار اول با ارسال پیامک به آنها، به ایشان فرصت داده خواهد شد که با ثبت‌نام و شارژ حساب تا پایان اردیبهشت، جلوی جریمه شدن خود را بگیرند.

این برخورد ارشادی با هدف زمینه‌سازی برای تشویق به رفتار قانونی به جای تعجیل در برخورد فوری صورت می‌گیرد و به معنای عدم اجرای قانون درباره متخلفان نهایی نیست.

طرح ترافیک جدید با ایجاد زمینه تردد قانونی برای آحاد شهروندان و تسهیل دریافت مجوز، انگیزه نقض قانون را از بین برده است و در مقابل، شرایط را برای کنترل عبور و مرور در محدوده طرح، مهیا ساخته است. از این رو، در صورتی که خودرویی بدون ثبت‌نام و دریافت مجوز وارد محدوده طرح ترافیک شود، طبق قانون هم جریمه خواهد شد و هم بدهی او بابت عوارض تردد به حساب خودرو منظور و از طرق قانونی دریافت خواهد شد.

سامانه my.tehran.ir که ثبت‌نام، شارژ حساب شهروندی و خرید مجوز روزانه در آن انجام می‌شود، تا پایان سال فعال خواهد بود و شهروندان محترم تا قبل از اولین ورود به محدوده طرح می‌توانند در آن ثبت‌نام کرده و مجوز روزانه خریداری کنند تا تردد ایشان قانونی محسوب شود و مشمول جریمه نشود.

تمامی دوربین‌های ورودی، خروجی و داخل معابر محدوده طرح ترافیک، تردد خودروها را ثبت می‌کنند و با توجه به افزایش تعداد و تقویت دوربین‌ها، به عموم راکبان خودروها توصیه می‌شود از مسیر قانونی برای ثبت‌نام و تردد در محدوده اقدام کنند تا با انباشت هزینه مضاعف جریمه و بدهی عوارض توأمان روبه‌رو نشوند.»

 



تاريخ : 17 / 6 / 1395برچسب:, | 3:21 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز:

درپی درگذشت همسر فرمانده کل ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیامی این مصیبت را به سرلشکر صالحی تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران متن پیام رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش  به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(انالله و انا الیه راجعون)

برادر گرامی، امیرسرلشکرستاد عطاءالله صالحی

 فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

 خبر درگذشت همسر مکرمه‌ و بانوی مومنه تان واصل و موجب تأثر خاطر گردید.

اینجانب این ضایعه مؤلمه را خدمت جنابعالی و فرزندان گرامی تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده و همسر فداکار رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل توأم با عزت و سعادت آرزومندم.

 

سید محمد علی آل هاشم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

 



تاريخ : 7 / 6 / 1395برچسب:, | 12:2 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز:

 

برای عضویت در کانال پایگاه خبری عقاب نیوز روی عکس کلیک کنید



تاريخ : 15 / 12 / 1394برچسب:, | 10:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز:

در پی درگذشت تولیت آستان قدس رضوی، حضرت آیت الله واعظ طبسی؛ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیامی این ضایعه اندوهبار را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء

رحلت جانگذاز و اندوهبار عالم مجاهد و جلیل القدر، حضرت آیت الله واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی  و تولیت آستان مقدس رضوی موجب تاثر وتالم فراوان شد.

این روحانی مجاهد و مبارز از یاران باوفای حضرت امام خمینی (ره) و برادری همدل و همزبان با مقام معظم رهبری و خدمتگزاری سختکوش برای انقلاب بود و همواره با صلابت و عزم راسخ به دفاع از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

اینجانب این ضایعه و مصیبت اندوهبار را به محضرحضرت ولی عصر (عج ) و نایب برحقش حضرت آیت العظمی امام خامنه ای عزیز و بویژه بیت معظم ایشان تسلیت گفته برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

سید محمدعلی آل هاشم



تاريخ : 8 / 12 / 1394برچسب:, | 11:3 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز:


بر اساس اطلاعیه های شماره 37 تا 47ستاد انتخابات کشور اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و راه یافتگان به مرحله دوم انتخابات اعلام می شود. (این خبر مستمراً به روز می شود) به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، اسامی منتخبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که موفق به کسب اکثریت حداقل یک چهارم آرای صحیح در حوزه انتخابیه شده اند و یا به مرحله دوم راه یافته اند، به شرح ذیل بر اساس اطلاعیه های ستاد انتخابات کشور اعلام می شود:
*اطلاعیه شماره 37
1- درحوزه انتخابیه قائنات و زیرکوه آقای فرهاد فلاحتی از مجموع 85216 آرای صحیح مأخوذه با کسب 30012رأی
2- درحوزه انتخابیه تویسرکان آقای محمد مهدی مفتح از مجموع 52990 آرای صحیح مأخوذه با کسب 39623 رأی
3- درحوزه انتخابیه شهربابک آقای علی اسدی کرم از مجموع 44861 آرای صحیح مأخوذه با کسب 16956 رأی
4- درحوزه انتخابیه کلیبر، خدا آفرین و بخش خوراند آقای قلی اله قلی زاده از مجموع 61711 آرای صحیح مأخوذه با کسب 36936 رأی
*اطلاعیه شماره 38
5- در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان آقای محمد حسینی با کسب 13 هزار و 42 رای از مجموع 48 هزار و 463 آرای صحیح ماخوذه
6- در حوزه انتخابیه نطنز و بخش قمصر آقای مرتضی صفاری نطنزی با کسب 9 هزار و 842 رای از مجموع 37 هزار و 644 آرای صحیح ماخوذه
*اطلاعیه شماره 39
7- در حوزه انتخابیه نائین، خور و بیابانک آقای عباسعلی پوربافرانی از مجموع 39 هزار و 529 آرای صحیح ماخوذه با کسب 11 هزار و 154 رای
8- در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر آقای شهباز حسن پوربیگلری از مجموع 144هزار و 701 آرای صحیح ماخوذه با کسب 54 هزار و 970 رای
*اطلاعیه شماره 40
9- در حوزه انتخابیه اردستان، آقای سیدصادق طباطبایی نژاد از مجموع 30 هزار و 75 ارای صحیح ماخوذه با کسب 16هزار و 100رای
10- در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان آقای سیدکمال الدین شهریاری از مجموع 85 هزار و 16 آرای صحیح ماخوذه با کسب 54 هزار و 208 رای
11- در حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه آقای قاسم ساعدی از مجموع 68 هزار و 53 آرای صحیح ماخوذه با کسب 20هزار و 643 رای
12- در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان آقای حسین امیری خامکانی از مجموع 79هزار و 589آرای صحیح ماخوذه با کسب 35 هزار و 691 رای
*اطلاعیه شماره 41
13- درحوزه انتخابیه گرمی آقای سید حمایت میرزاده از مجموع 47803 آرای صحیح مأخوذه با کسب21399 رأی
14- درحوزه انتخابیه مریوان و سروآباد از مجموع 84925 آرای صحیح مأخوذه آقایان منصور مرادی با کسب 15815 رأی و امید کریمیان با کسب 12819 رأی به مرحله دوم راه یافتند.
*اطلاعیه شماره 42
15- درحوزه انتخابیه خرمشهر آقای عبداله سامری از مجموع 60541 آرای صحیح مأخوذه با کسب 19318 رأی
16- درحوزه انتخابیه بندرلنگه ، بستک و پارسیان از مجموع 124342 آرای صحیح مأخوذه آقایان خالد زمزم نژاد با کسب 29977 رأی و احمد جباری با کسب 29150 رأی به مرحله دوم راه یافتند.
*اطلاعیه شماره 43
17- درحوزه انتخابیه دامغان آقای ابوالفضل حسن بیگی از مجموع 49402 آرای صحیح مأخوذه با کسب 17244 رأی
18- درحوزه انتخابیه بروجن از مجموع 64182 آرای صحیح مأخوذه خانم خدیجه ربیعی فرادنبه با کسب 14642 رأی و آقای علی نادری فرد با کسب 10108 رأی به مرحله دوم راه یافتند.
19- درحوزه انتخابیه ساوه و زرندیه از مجموع 122624 آرای صحیح مأخوذه خانم شهلا میرگلوبیات با کسب 23881 رأی و آقای محمد رضا منصوری با کسب 22762 رأی به مرحله دوم راه یافتند.
*اطلاعیه شماره 44
20- درحوزه انتخابیه اقلید آقای سید حسین افضلی از مجموع 55972 آرای صحیح مأخوذه با کسب 20883 رأی
21- درحوزه انتخابیه بیجار آقای حمد اله کریمی از مجموع 48654 آرای صحیح مأخوذه با کسب 15919 رأی
22- درحوزه انتخابیه قروه و دهگلان آقای علی محمد مرادی از مجموع 97025 آرای صحیح مأخوذه با کسب 39302 رأی
*اطلاعیه شماره 45
23- درحوزه انتخابیه مرند وجلفا از مجموع 158324 آرای صحیح مأخوذه آقای کریم شافعی با کسب 29672 رأی و آقای محمد حسن نژاد با کسب 29063 رأی به مرحله دوم راه یافتند.
24- درحوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ آقای محمد علی پور مختار از مجموع 142366 آرای صحیح مأخوذه با کسب 39725 رأی
*اطلاعیه شماره 46
25- درحوزه انتخابیه آستانه اشرفیه آقای محمد حسین قربانی از مجموع 54574 آرای صحیح مأخوذه با کسب 19311 رأی
26-درحوزه انتخابیه طوالش، رضوانشهر و ماسال آقای محمود شکری از مجموع 182594 آرای صحیح مأخوذه با کسب 48886 رأی
27- درحوزه انتخابیه رزن از مجموع 63820 آرای صحیح مأخوذه آقایان حسن لطفی با کسب 15013 رأی و عطا اله سلطانی صبوربا کسب 14899 رأی به مرحله دوم راه یافتند.
*اطلاعیه شماره 47
28-درحوزه انتخابیه سلماس از مجموع 98858 آرای صحیح مأخوذه آقایان رسول جلایر سرنقی با کسب 18321 رأی و شهروز برزگر کاشانی با کسب 16463 رأی به مرحله دوم راه یافتند.



تاريخ : 2 / 12 / 1394برچسب:, | 10:49 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز:

 



پایگاه خبری عقاب نیوز:

امیر سرلشکر محمد سلیمی ، یار دیرین مقام معظم رهبری ، مشاور فرمانده معظم کل قوا و فرمانده اسبق ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از تحمل یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت.

زندگینامه امیر سرلشکر محمد سلیمی فرمانده اسبق کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و مشاورنظامی فرمانده معظم کل قوا:

امیر سرلشکر محمد سلیمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دولت اول بوده  و دومین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران است  که از خردادماه 1379 لغایت شهریور1384 با حکم فرماندهی معظم کل قوا و با ارتقاء درجه‌ سرلشکری به فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران  منصوب شد.

وی در زمان جنگ ایران و عراق مسئول دفتر ومشاوره  امام خمینی ( ر ه ) در امور نظامی و مسئول ستاد جنگ‌های نامنظم بوده‌است. یک روز پس از انتصاب به فرماندهی کل ارتش، نشان درجه یک نصر را از مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا دریافت نمود. ایشان  از شهریور 1384به عنوان مشاور فرماندهی کل قوا در امور ارتش، مشغول به فعالیت شد. وی در تاریخ 10 بهمن 1394، طی یک دوره طولانی بیماری در سن ۷۸ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.



تاريخ : 28 / 9 / 1394برچسب:, | 12:29 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز:

سخنگوی آموزش و پرورش تهران گفت: با توجه به شرایط پایدار جوی و بروز پدیده آلودگی هوا مدارس شهر تهران در كليه مقاطع تحصيلی یکشنبه تعطیل است.
تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس تهران طی 2 روز آینده
ثقفی سخنگوي آموزش و پرورش تهران در گفتگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: براساس بررسي های به عمل آمده کمیته اضطرار آلودگی هوای پایتخت، مهدکودک ها، پیش دبستانی ها و كليه مدارس مناطق  19 گانه شهر تهران فردا یکشنبه تعطیل است.
 
مسعود ثقفی گفت: با توجه به شرایط پایدار جوی و بروز پدیده آلودگی هوا و مصوبه امروز کمیته اضطرار آلودگی هوا، تمامی مدارس مناطق 19 گانه شهر تهران در مقاطع مختلف و مهدهای کودک و پیش دبستانی فردا يكشنبه تعطيل مي باشد.  
 
در صورت اتخاذ هر تصميم جديدي در خصوص روز هاي آينده مراتب به اطلاع عموم خواهد رسيد .



تاريخ : 22 / 5 / 1394برچسب:, | 10:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله احمد جنتی بر گزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، نماز جمعه این هفته تهران از ساعت 11:50 با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در دانشگاه تهران آغاز می‌شود.

پیش از خطبه های نماز جمعه حجت الاسلام و المسلمین ارباب سلیمانی رئیس شورای هماهنگی جشن های دهه کرامت به مناسب آغاز دهه کرامت و حجت الاسلام و المسلمین قومی معاون امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری درباره نقش علما روحانیون و دیپلماسی مذهبی در خشکاندن ریشه فرقه های افراطی سخنرانی خواهند کرد.



تاريخ : 29 / 4 / 1394برچسب:, | 11:40 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

داوطلبان از شهرستان های سراسر کشور، بیشترین رتبه های برتر کنکور سراسری سال ۱۳۹۴ را تصاحب کردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در گروه علوم ریاضی و فنی رتبه های اول تا سوم را به ترتیب پژمان شهبازی دستجرده از اصفهان، محمد رسول یزدیان از قم و وحید بالازاده مرشت از بابلسر از آن خود کردند.
در گروه علوم تجربی سارا همتی از تبریز، کیانا تدبیر واجارگاه از لنگرود و فائزه قائم دوست از زاهدان نیز اول تا سوم شدند.
همچنین در گروه علوم انسانی علی کیانی نیستانکی از تهران، سید ابوالفضل میررضی از اصفهان، ابوالفضل مشیری از اصفهان رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.
آناهیتا هدایتی از تهران، المیرا آشفته از تهران و غزاله پژند از کرج در گروه هنر نیز به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در گروه زبان های خارجی پویا همدانیان خوزانی از کاشان، یاسمین فروتنی از شیراز و زینب شیرزاد مقدم از شمیرانات اول تا سوم شدند.

 



تاريخ : 20 / 11 / 1393برچسب:, | 1:32 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز در نشست خبری خود مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن را اعلام کرد.

 اصغر آب‌خضر قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز در نشست خبری خود مسیرهای دهگانه راهپیمایی ایام‌الله 22 بهمن را اعلام کرد.

مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی به شرح ذیل است:

مسیر شماره1: مسجد امام حسین(علیه‌السلام)، میدان امام حسین(علیه‌السلام) ،خیابان انقلاب، خیابان آزادی،میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره 2: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی،  میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره3: مسجد امام هادی(علیه‌السلام)، خیابان شهید آقایی، میدان معلم، خیابان تختی ، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره 4:مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان شهید معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره 5:مسجد الجواد(علیه‌السلام)، ، میدان هفتم تیر، خیابان شهید آیت الله دکتر مفتح، خیابان انقلاب، خیابان آزادی،میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره 6:  مسجد حضرت امیر(علیه‌السلام)، ، خیابان کارگر شمالی، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره 7: مسجد المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، خیابان ستارخان ، خیابان شادمهر، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره 8: مسجد حضرت ابوالفضل(علیه‌السلام)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره 9: مسجد جامع امام سجاد(علیه‌السلام)، خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان بزرگ آزادی

مسیر شماره 10: مسجد امام جعفر صادق(علیه‌السلام)، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح،میدان بزرگ آزادی

ساعت شروع راهپیمایی 9:00 صبح است.

 

 



تاريخ : 17 / 8 / 1393برچسب:, | 12:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رهبر معظم انقلاب در حکمی آقای محمد سرافراز رابرای یک دوره پنجساله به ریاست سازمان صدا و سیما  جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.وی پیش از 20 سال در معاونت برون مرزی این سازمان مشغول به خدمت بود.



تاريخ : 1 / 8 / 1393برچسب:, | 9:32 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(پنجشنبه) در مراسم تشییع پیکر عالم مجاهد و پارسا آیت الله مهدوی کنی(رضوان الله علیه) در دانشگاه تهران حضور یافتند.
در این مراسم که با حضور پر شور مردم قدرشناس، روسای قوا و مسئولان لشکری و کشوری و در فضایی آکنده از حزن و اندوه برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه ای بر پیکر آن یار صدیق و صمیمی انقلاب نماز اقامه کردند.
به همین مناسبت مجلس یادبودی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز شنبه 3 آبان ماه از ساعت 15.30 در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

  عکس



 پایگاه خبری عقاب نیوز :

مصاحبه رهبر معظم انقلاب پیش از عزیمت به بیمارستان؛
رهبر معظم انقلاب صبح امروز تحت عمل جراحی قرار گرفتند/ بحمدلله عمل با موفقیت به پایان رسید
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه‌ی عزیمت به بیمارستان برای انجام عمل جراحی، در پاسخ به واحد مرکزی خبر گفتند: من یک عمل جراحی دارم و اکنون عازم بیمارستان هستم.
ایشان افزودند: البته جای نگرانی نیست. این به معنای آن نیست که مردم دعا نکنند لیکن ان شاءالله جای نگرانی نیست و یک عمل خیلی معمولی و عادی است.
حضرت آیت الله خامنه‌ای در پایان خاطرنشان کردند: ان شاءالله لطف خدای متعال شامل خواهد شد و کارها بخوبی پیش خواهد رفت.
لازم به ذکر است: رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل عارضه پروستات صبح امروز (دوشنبه) در یکی از بیمارستانهای دولتی، تحت عمل جراحی قرار گرفتند که بحمدالله این عمل با موفقیت به پایان رسید.



تاريخ : 23 / 4 / 1393برچسب:, | 10:45 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت:
تقدیر از مواضع بسیار مناسب رئیس‌جمهور و دولت در حوادث غزه/ فجایع غزه باید دولت‌ها و ملت‌های اسلامی را به خود بیاورد/ تغییر مسیر فرهنگ از چارچوب نظام اسلامی انتظام فکری و هویت واقعی جامعه را بر هم خواهد زد
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (دوشنبه) در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت، بخش هایی از معارف پرمحتوا و والای نهج البلاغه، و چند نکته اخلاقی را مطرح کردند.
رهبر انقلاب اسلامی در بخش اول سخنان خود، با استناد به بخشهایی از فرمان حکومتی حضرت امیرالمومنین علی (ع) به مالک اشتر، توصیه هایی کلی در خصوص مراقبت از بیت المال و حساس بودن نسبت به چگونگی استفاده از آن، و پرهیز از «اقدام شتابزده به هنگام عصبانیت، تندی اخلاق، تیزی زبان و نخوت و غرور»، بیان کردند و افزودند: حضرت علی (ع) تنها راه رهایی از این صفات و رفتارهای ناپسند را، مالک شدن انسان بر نفس خود از طریق ارتباط قلبی و معنوی و عملی با خداوند متعال می دانند.
ایشان، تلاوت همراه با تدبر قرآن و استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان و اعمال این ماه را از جمله مهمترین راهها برای ارتباط با خدا و تسلط بر نفس برشمردند.
رهبر انقلاب اسلامی بعد از بیان نکاتی اخلاقی، به موضوع فرهنگ و دغدغه های فرهنگی اشاره کردند و با تأکید بر اینکه خطاها و اشتباهات فرهنگی به راحتی قابل جبران نیست، گفتند: ضروری است در عرصه فرهنگی سیاستهای نظام به درستی درک و اِعمال شود.
حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: هرگونه تغییر مسیر فرهنگ از چارچوب نظام اسلامی، موجب برهم خوردن انتظام فکری و هویت واقعی جامعه خواهد شد.
ایشان در ادامه به اهمیت بخش کشاورزی اشاره کردند و با اظهار نگرانی از تبدیل و تغییر کاربری زمینهای کشاورزی گفتند: نابودی زمینهای کشاورزی یک خسارت غیرقابل جبران است و باید وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حفاظت از محیط زیست بطور جدی با این پدیده برخورد کنند.
رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث تأسف بار غزه و کشتار بیرحمانه مردم بویژه زنان و کودکان فلسطینی، موضع گیری رئیس جمهور و اقدامات دولت را بسیار مناسب و بجا دانستند و تأکید کردند: مسائل غزه واقعاً مصیبت بار است و رژیم صهیونیستی با سوءاستفاده از غفلت دنیای اسلام، این فجایع را مرتکب می شود.
حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: کشتار مردم غزه به دست صهیونیست های غاصب، باید دولتها و ملتهای اسلامی را به خود بیاورد تا دست از اختلاف بردارند و با یکدیگر متحد شوند.
در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهور در گزارشی از فعالیت‌های 11 ماهه دولت گفت: ایجاد آرامش در بخشهای مختلف کشور، مهار تورم، تلاش برای رفع مشکل رکود اقتصادی و ایجاد رونق اقتصادی، اجرای مرحله جدید هدفمندی یارانه‌ها، تامین امنیت غذایی اقشار آسیب پذیر، کاهش هزینه های درمانی و قرار گرفتن همه مردم تحت پوشش بیمه، برنامه ریزی برای حل مشکلات زیست محیطی، کنترل آبهای مرزی و بروز کردن ساختار کشاورزی و افزایش ظرفیت تولید نفت و گاز از جمله مهمترین فعالیت ها و برنامه های دولت یازدهم است.
آقای روحانی موفقیت های دولت را مرهون الطاف الهی، حمایتهای مردم و پشتیبانیهای رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد: امیدورایم مجموعه اقدامات دولت بتواند آینده بهتری را برای آحاد ملت فراهم کند.
در پایان این دیدار، حاضران نماز مغرب و عشا را به امامت حضرت آیت الله خامنه‌ای اقامه و روزه خود را همراه با ایشان افطار کردند.
 
 



تاريخ : 8 / 4 / 1388برچسب:, | 8:26 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 



تاريخ : 16 / 3 / 1393برچسب:طوفان,تهران,پایگاه خبری عقاب نیوز, | 10:53 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: احتمال وقوع طوفان و گردوخاک مجدد برای تهران را در فردا و پس فردا پیش‌بینی می‌کنیم.
به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل ازمشرق، احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: برای سمنان و ورامین طوفان و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که طی نیم‌ساعت بعد از طوفان رد و تحلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: قرار نیست وزش باد در استان سمنان مانند تهران باشد ولی ما بیشترین گردوخاک و وزش باد در شرق استان سمنان خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی بیان کرد: نیمه شمالی استان اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و غرب گیلان هم‌اکنون شاهد رگبار باران و رعد و برق خواهد بود که البته طوفان و گردوخاک در این مناطق نخواهیم داشت.

وظیفه بیان کرد: پدیده گردوخاک و طوفان که چند روزی است در تهران رخ داده غیرقابل پیش‌بینی است ولی ما احتمال وقوع طوفان و گردوخاک مجدد را برای فردا و پس فردا پیش‌بینی می‌کنیم.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
کارشناس هواشناسی گفت: شرایط برای طوفان دوباره در تهران مهیا شده است و مسیر حرکت این طوفان شهرهای همدان، ساوه، قم و تهران است.

اصغری، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: طوفان همچنان در راه تهران است.


وی ادامه داد: سرعت وزش باد و طوفان هنوز مشخص نیست اما از شهروندان می‌خواهیم در صورت امکان از منازل خود بیرون نیایند.


وی خاطر نشان کرد: پیش بینی‌ها حاکی از آن است که این طوفان همراه با گردو غبار شدید و بارندگی خواهد بود.


در همین رابطه جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، از ساعاتی دیگر شاهد وزش طوفان شدید در شهر تهران خواهیم بود که به همین منظور 103 ایستگاه آتش نشانی، 16 گروه نجات تمامی تجهیزات رزرو سازمان آتش نشانی و خودروهای پشتیبانی به حالت آماده باش درآمدند.

وی افزود: آتش نشانان و همچنین پرسنل ستادی نیز هم اکنون در ایستگاه‌ها در حالت آماده باش صد در صد هستند.

 

 



پایگاه خبری عقاب نیوز :

رهبر معظم انقلاب در ديدار مسئولان، سفيران كشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم:
«شیعه هراسی» و «ایران هراسی»، ابزار جبهه استکبار برای حفاظت از رژیم صهیونیستی/ پرچم اِعتزاز به اسلام برافراشته و احساس هویت اسلامی در میان مسلمانان قوی‌تر شده است/ امت واحده اسلامی باید تشکیل شود/ بیداری اسلامی سرکوب شدنی نیست

همزمان با خجسته عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صلّی الله علیه و آله وسلّم رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در دیدار مسئولان نظام، قشرهای مختلف مردم و میهمانان شرکت کننده در مسابقات بین المللی قرآن و سفرای کشورهای اسلامی، مهمترین نیاز دنیای اسلام را روی آوردن به اندیشه، فکر و بصیرت و شناخت حقیقی جبهه دشمنان امت اسلامی و همچنین اتحاد و پرهیز از اختلاف های عقیدتی و طایفه ای دانستند و تأکید کردند: امروز پرچم اِعتزاز به اسلام برافراشته شده و احساس هویت اسلامی در میان مسلمانان دنیا قوی تر از گذشته شده است و ملت ایران نیز با حسن ظن و اعتماد به وعده نصرت الهی در حال پیشرفت و پشت سر گذاشتن مشکلات و فتح یک به یک سنگرها در مسیر مبارزه با ظلم و جهل و بی عدالتی است.
حضرت آیت الله خامنه ای با تبریک سالروز بعثت نبی مکرم اسلام صلّی الله علیه و آله وسلّم مهمترین علت بعثت پیامبران الهی بویژه پیامبر اسلام صلّی الله علیه و آله وسلّم را هدایت انسانها به سوی استفاده از عقل و خرد و اندیشه خواندند و افزودند: اگر در جامعه اسلامی، بکارگیری نیروی فکر و اندیشه بصورت متداول و رایج درآید، بسیاری از مشکلات دنیای اسلام حل خواهد شد.
ایشان با اشاره به برداشت های غلط و سطحی از اسلام و قرآن گفتند: نداشتن نگاه صحیح و درک عمیق از تعالیم اسلام و مفاهیم قرآنی باعث شده است که امروز عده ای به نام اسلام، به مسلمانان ظلم و آنان را قتل عام کنند و حتی در کشوری آفریقایی، به نام اسلام، دختران بیگناه را بربایند.
رهبر انقلاب اسلامی به یکی دیگر از نمونه های بکارگرفته نشدن نیروی فکر و اندیشه در شرایط کنونی دنیای اسلام اشاره کردند و افزودند: امروز دشمنان به مقابله علنی با اسلام روی آورده اند و مهمترین وسیله آنها، ایجاد اختلاف های عقیدتی و جنگ شیعه و سنی است که اگر نیروی خرد و اندیشه بکارگرفته شود، می توان دست دشمن و انگیزه های او را دید و در مسیر اهداف بدخواهان اسلام قرار نگرفت.
حضرت آیت الله خامنه ای اتحاد و تشکیل امت واحده را یکی دیگر از نیازهای ضروری دنیای اسلام برشمردند و با تاکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی ایجاد اختلاف میان مسلمانان و ترویج شیعه هراسی و ایران هراسی، سرپوش گذاشتن جبهه استکبار بر مشکلات خود و حفاظت از رژیم غاصب صهیونیستی است، افزودند: انتظار از ملتهای مسلمان بویژه زبدگان و نخبگان امت اسلامی این است که با تدبر و بصیرت، شناخت صحیحی از جبهه دشمنان امت اسلامی پیدا کنند و این حقایق روشن را  بخوبی متوجه شوند.
ایشان با تأکید بر اینکه دستگاههای سیاسی غرب، مروج همان جاهلیتی هستند که هدف از بعثت پیامبر اسلام صلّی الله علیه و آله وسلّم زدودن آنها بود، گفتند: بی عدالتی، تبعیض، نادیده گرفتن کرامت انسانی، عمده کردن مسائل جنسی و تبلیغ گسترده تبرّج زنانه، همه از مظاهر تمدن فاسد غربی است که در واقع بازگشت به همان جاهلیت است اما با شیوه ها و ابزار مدرن.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش گسترده برای سرکوب بیداری اسلامی خاطرنشان کردند: اگرچه این سرکوب در برخی مناطق، به ظاهر به نتیجه رسید اما واقعیت آن است که  بیداری اسلامی سرکوب شدنی نیست.
حضرت آیت الله خامنه ای به پیشرفتهای ملت ایران در پرتو اعتقاد به پیام بعثت و اتحاد درونی و شجاعت در مقابل دشمن و احساس امید به وعده نصرت الهی، اشاره کردند و گفتند: امروز به لطف خداوند دولت تازه نفس و مسئولان آن، با احساس اعتزاز به اسلام مشغول به کار و تلاش در عرصه های گوناگون هستند.
رهبر انقلاب اسلامی وجود مشکلات و چالش ها را در مسیر زندگی انسان طبیعی دانستند و افزودند: انسانهای دارای خرد و تدبیر، مشکلات را برای رسیدن به عزت و شرف انسانی و نزدیکی به خداوند، تحمل می کنند اما انسانهای بی خرد بجای قبول ولایت الهی، به ولایت شیاطین تمسک می جویند و در مقابل آنها دچار ذلت می شوند.
حضرت آیت الله خامنه ای در همین خصوص به یک چارچوب قرآنی اشاره کردند و افزودند: براساس آیات قرآن، انسانهایی که برای رسیدن به عزت، به جای هدایت و ولایت الهی، به دشمنان اسلام و بشریت و ولایت شیاطین متوسل می شوند، در نهایت به عزت نخواهند رسید و همان شیاطین از آنها سپاسگزاری هم نخواهند کرد.
ایشان تأکید کردند: باید از این فرمول قرآنی درس گرفت و راه صحیح و مسیر واقعی سعادت را که همان خط هدایت قرآنی است، شناخت.
رهبر انقلاب اسلامی، رمز موفقیت ها و پیروزیهای نظام جمهوری اسلامی در مقاطع مختلف و مبارزات گوناگون اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و بین المللی را اعتماد و حسن ظن به وعده الهی دانستند و خاطرنشان کردند: راه ملت ایران، همین است و در آینده هم همینگونه خواهد بود.
حضرت آیت الله خامنه ای در پایان گفتند: رحمت خداوند بر امام بزرگوار که این راه را بر ما گشود. رحمت خداوند بر شهیدانی که در این راه جان خود را فدا کردند، رحمت خداوند بر ملت ایران که در همه مراحل این راه، از خود آمادگی نشان دادند و رحمت خداوند بر مسئولان و دولتمردان ما که در این مسیر، آماده کار و تلاش و فداکاری هستند.
پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب، حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهور، با تبریک عید بزرگ مبعث، بعثت را رستاخیز بزرگ تاریخ و نعمتی برای استفاده درست از عقل براساس وحی الهی خواند و گفت: پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله وسلّم با مهربانی و اخلاق عظیم دلها را مجذوب کرد و دانش، آزادگی و معنویت را برای بشریت به ارمغان آورد.
رئیس جمهور از تفرقه، بی عدالتی، خشونت و افراطی گری به عنوان بزرگترین گرفتاریهای تحمیلی جبهه کفر بر دنیای اسلام یاد کرد و افزود: امروز انقلاب اسلامی منادی اتحاد و همدلی و کنار گذاشتن اختلافات امت اسلامی در مقابل جبهه کفر است.

 

 



تاريخ : 20 / 2 / 1393برچسب:, | 9:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :



تاريخ : 10 / 2 / 1393برچسب:, | 1:28 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خلیج همیشه فارس



پایگاه خبری عقاب نیوز :

جناب آقای مهندس سیّدموسی حسینی کاشانی مدیر کل  محترم ارشاد اسلامی استان البرز ،انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی را  صمیمانه تبریک عرض نموده و برای حضرتعالی توفیقات روز افزون مسئلت می نمایم.

ارادتمند محمدرضا مدیر وبلاگ عقاب نیوز



پایگاه خبری عقاب نیوز :

مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم

 

morid.lxb.ir

morid.loxblog.ir

morid.loxblog.com

morid.mahtarin.com



تاريخ : 13 / 7 / 1392برچسب:, | 1:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  افسران جنگ نرم از مورخه1392/07/12 آدرس وبلاگ مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم ازاین آدرس http:\\moridan.lxb.ir

به آدرس جدید morid.lxb.ir  تغییر یافت . لطفأ اطلاع رسانی فرمایید.

منبع : http://www.afsaran.ir/profile/moridan



تاريخ : 25 / 6 / 1392برچسب:, | 1:9 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :



تاريخ : 2 / 6 / 1392برچسب:, | 9:21 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

انا لله و انا الیه الراجعون

 دوستان همکارم جناب آقایان محمد و مرتضی روستایی فقدان پدر بزرگوارتان مرحوم خیر الله روستایی مارا نیز اندوهگین ساخت.غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته وسلامتی و طول عمر با عزّت برای بازماندگان از پروردگار متّعال خواستاریم.

 روحش شاد و یادش گرامی باد .



تاريخ : 1 / 4 / 1392برچسب:درگذشت,بنیانگذارتالاسمی,عقاب نیوز, | 6:24 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مینا ایزدیار، بنیانگذار انجمن تالاسمی ایران پس از دو سال مبارزه با بیماری سخت در کنار فرزندان خود در خارج از کشور دیده از جهان فروبست.
به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران ؛ سال‌ها بود که ایجاد انجمن حمایت از بیماران دیر درمان همچون تالاسمی و هموفیلی یک رویا بود. تلاش‌های فراوانی برای ایجاد این نوع سازمان‌های حمایتی با عدم موفقیت به بایگانی سپرده شد تا اینکه در سال 1368 به همت جمعی از افراد توانا اولین انجمن حمایت از بیماران دیر درمان به عنوان «انجمن تالاسمی ایران» تاسیس شد.

مینا ایزدیار، رئیس گروه موسسان انجمن تالاسمی ایران و ریاست هیئت مدیره انجمن تالاسمی ایران با درایت خود نقش بسیار بارزی در راه‌اندازی این نهاد حمایتی داشت. بعد از گذشت 24 سال از تاسیس این نهاد حمایتی، ایران تنها کشور در حال توسعه‌ای است که تمام مبتلایان تالاسمی در آن شناسایی و تحت پوشش انجمن تالاسمی ایران قرار گرفته‌اند و به عنوان اولین کشور در حال توسعه و مسلمان الگوی پیشگیری از تالاسمی را برای سایر کشورها ایجاد کرده همه این دستاوردها مرهون زحمات دکتر ایزدیار و همکاران اوست.



تاريخ : 15 / 12 / 1391برچسب:, | 2:15 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای تاکید کردند: گلایه‌ای که از مسئولان مرتبط با موضوع درخت و درختکاری وجود دارد، این است که گاهی صدها درخت در جاهایی که نباید قطع بشوند، قطع می‌شوند.

خبرگزاری فارس: گلایه رهبر معظم انقلاب از تخریب جنگلها و تصرف غیرقانونی مناطق اطراف شهرها
گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،‌ در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز ـ سه شنبه ـ دو اصله نهال غرس کردند.

رهبر انقلاب اسلامی سپس در سخنانی، گیاه و درخت را برای هر کشور و مجموعه بشری مایه برکت و آبادانی خواندند و با اشاره به سفارش اسلام به کاشت و نگهداری درختان و همچنین جلوگیری از قطع آن، خاطرنشان کردند: گلایه‌ای که از مسئولان مرتبط با موضوع درخت و درختکاری وجود دارد، این است که گاهی صدها درخت در جاهایی که نباید قطع بشوند، قطع می‌شوند.

ایشان افزودند: علاوه بر غصب زمین‌های اطراف شهرها و آبادی‌ها و از بین رفتن پوشش گیاهی توسط برخی افراد سودجو که سبزی این مناطق را به سیمان و ساختمان‌های بلندمرتبه تبدیل می‌کنند، مجموعه جنگل‌های کشور نیز در معرض تهدید قرار دارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر ضرورت شکل‌گیری عزم و اراده راسخ برای جلوگیری از تصرف غیرقانونی مناطق اطراف شهرهای بزرگ تصریح کردند: از بین رفتن محیط سبز اطراف شهرها‏، بخصوص جنگل‌ها، مشکلات متعدد بشری را بدنبال دارد که همه مسئولین مرتبط با موضوع در دولت، مجلس، قوه قضائیه و شهرداری‌ها باید برای جلوگیری از پیشرفت این حرکت غلط، اقدام جدی بعمل آورند.

در این مراسم وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و همچنین شهردار و استاندار تهران حضور داشتند.

 

برای تماشای فیلم‌ این مراسم اینجا و برای تماشای بیانات رهبر معظم انقلاب اینجا را کلیک کنید.

 



تاريخ : 18 / 9 / 1391برچسب:, | 11:24 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا



تاريخ : 23 / 8 / 1391برچسب:فافا نیوز,عقاب نیوز, | 8:0 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

خبرگزاری فافا نیوز فریاد آگاه فرهنگ ایران



تاريخ : 22 / 8 / 1391برچسب:, | 8:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 

پایگاه خبری عقاب نیوز



تاريخ : 19 / 8 / 1391برچسب:, | 7:5 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

خبرهای ایران وجهان را  در خبرگزاری فافا نیوز ببینیم



تاريخ : 19 / 8 / 1391برچسب:, | 10:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز



تاريخ : 18 / 8 / 1391برچسب:فافا نیوز,عقاب نیوز, | 4:42 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

خبرگزاری فافا نیوز

 



تاريخ : 15 / 8 / 1391برچسب:, | 11:9 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 

خبرگزاری فافا نیوز



تاريخ : 23 / 6 / 1391برچسب:, | 1:28 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 



تاريخ : 26 / 5 / 1391برچسب:, | 4:5 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

همه ملت ایران هم درد و هم دل با ساكنان مناطق زلزله زده/ این حادثه را می توان با صبر و همكاری به سكوی پرش منطقه تبدیل كرد

تهران- حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور سرزده در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی ضمن ابراز همدردی با ساكنان این مناطق از نزدیك در جریان خسارات وارد شده و نحوه كمك رسانی به زلزله زدگان قرار گرفتند.

همه ملت ایران هم درد و هم دل با ساكنان مناطق زلزله زده/ این حادثه را می توان با صبر و همكاری به سكوی پرش منطقه تبدیل كرد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، روستای سرند از توابع شهرستان هریس یكی از مناطقی بود كه مورد بازدید رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفت.

حضرت آیت الله خامنه ای سپس با حضور در روستای كوویچ با مردم این روستا از نزدیك دیدار و گفتگو كردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم كوویچ هدف اصلی از سفر به مناطق زلزله زده را ابراز همدردی و همدلی با مردم این مناطق و عرض تسلیت بیان و تاكید كردند : همه ملت ایران با ساكنان مناطق زلزله زده همدرد و همدل هستند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: مردم ایران، مردمی متحد و یكپارچه هستند و همین اتحاد و یكپارچگی موجب قدرت و نیرومندی ملت شده است.

ایشان با توصیه مردم مناطق زلزله زده به صبر و بردباری خاطر نشان كردند: اگر ساكنان این مناطق با یكدیگر همكاری و همدلی داشته باشند این حادثه می تواند به سكوی پرش و دگرگونی چهره این منطقه تبدیل شود.

رهبر انقلاب اسلامی خدمت رسانی به مردم مناطق زلزله زده را خوب ارزیابی كردند و افزودند: البته مسئولان برای بازسازی و مقاوم سازی مناطق زلزله زده وظایف سنگینی دارند و مردم این مناطق نیز باید به مسئولان برای انجام این وظایف سنگین كمك كنند.

رهبر معظم انقلاب، پیش از این نیز در پیامی با مصیبت دیدگان زمین لرزه شهرستان های اهر، ورزقان و هریس ابراز همدردی نمودند.

عصر روز شنبه دو زمین لرزه به بزرگی 6.2 و شش درجه در مقیاس امواج درونی زمینˈریشترˈ شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس در آذربایجان شرقی را لرزاند.

این سه شهرستان به ترتیب با 150 و 50 و 62 هزار نفر جمعیت در 116، 97 و 110 كیلومتری شمال شرقی تبریز مركز استان قرار دارند.

در جریان این زمین لرزه ها 306 نفر از مردم این منطقه جان باختند و بیش از دو هزار نفر نیز مصدوم شدند.



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد